Beeld of tekst?

beeld of tekst quote

Doordat de consument in de 21ste eeuw heeft moeten leren omgaan met grote hoeveelheden informatie die via de media tot hen komt is het leesgedrag ingrijpend en blijvend veranderd. Het echt de diepte ingaan bij lange teksten is bijna niet meer doenlijk voor hen. Men leest oppervlakkig en vaak wordt de ware essentie van de boodschap gemist. Zeker online is er het springen van de ene kop naar de andere. Gestaag een complete tekst lezen is niet meer in zwang. Kijk dus uit dat uw boodschap niet verloren gaat. Het zoeken op Google is bij jong en oud een favoriete bezigheid. Echter, dat is niet de oplossing voor het informatie- en communicatieprobleem. De aangeboden informatie wordt niet altijd op de juiste waarde beoordeeld. Hoe krijgt u nog contact met uw online klant? Hoe leert u de huidige consument omgaan met de digitale samenleving? Op welke wijze stimuleert u uw (potentiële) klant om van relevante informatie kennis te nemen?

HJ Media Groep kiest voor een mix van beeld en tekst. Animatie en fotografie. Pakkende teksten die de essentie raken. Samen met de opdrachtgever kijken wij naar de juiste verhouding. De boodschap moet worden overgebracht. Door de informatiestress van de huidige consument moet de boodschap in hapklare brokken worden aangeboden. Altijd weer een uitdaging. Wij gaan die uitdaging graag aan. De aandacht vasthouden en proberen de diepere laag van uw boodschap over te brengen!

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.