Het delen van informatie

informatie overdracht

Neemt u ook weleens besluiten met grote gevolgen? Dan is een juiste informatieoverdracht van uitermate groot belang. U moet de juiste afwegingen maken. Hoe gaat u communiceren? Wanneer? Gaat u dat schriftelijk doen of door middel van een videoboodschap? Het moet in ieder geval een eerlijke boodschap zijn. De bron moet helder zijn. De boodschap moet betrouwbaar overkomen bij de lezers en hoorders. Wie gaat de boodschap brengen? Het is goed om over al deze zaken na te denken. Leg uw wijze van communiceren vast in een procedure. Authentieke informatieoverdracht en een integer verhaal. Geen ruwe informatie die ‘toevallig’ ergens terecht komt. Het delen van informatie (met klanten, medewerkers of leveranciers) vraagt om zorgvuldigheid. Zomaar uit de losse pols iets posten op sociale media kan voor een organisatie grote en meestal negatieve gevolgen hebben. Heeft u uw communicatiestrategie vastgelegd? Misschien goed om eens over na te denken.

HJ Media Groep heeft communicatiestrategen beschikbaar. Mensen die nadenken over de boodschap en de verpakking. Of het nu goed nieuws is of een minder plezierige boodschap. Zij weten de juiste toon aan te slaan. Zij stellen u de kritisch vragen en zoeken balans in de wijze van communiceren. Zij kennen de juiste kanalen voor elk soort informatie. Online, offline, op schrift of door middel van beelden. Laat ons meedenken. Samen komen we tot de beste keuze!

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.