Kernachtige boodschap

Hans Klaasse

Een kernachtige boodschap raakt de klant

De communicatie tussen organisaties en de doelgroep kan op velerlei manieren plaatsvinden. Vooral informatie over zaken die nog niet helemaal glashelder zijn zorgen vaak voor verwarring. De klantbeleving stijgt wanneer de communicatie helder en ‘to the point’ is. De waardepropositie krijgt gestalte. Kernachtige boodschappen beklijven. De huidige mens leest moeizaam. Veel belangrijke informatie gaat verloren door slecht lezen. Op welke wijze kunt u dit verbeteren? Wij leveren content van waarde. Onze tekstschrijvers weten de kern te raken. Wat zijn de kenmerken van een goede kernboodschap? Wij helpen u graag met het communiceren van een trefzeker verhaal.

De boodschap moet klantgericht, kort en concreet zijn. Het moet prikkelen en een zekere nieuwswaarde bevatten. Klanten moeten geïnteresseerd raken. Het moet over hen gaan, het dient waarde te bevatten. Het moet de brug slaan tussen uw organisatie en de informatiebehoefte van de klant. Wilt u de klant op de hoogte brengen van iets dat in zijn voordeel kan uitwerken? Bedenk dan op welk niveau dit voordeel zich bevindt. Gaat het om unieke aspecten van uw organisatie of speelt het voordeel zich af op product- of dienstenniveau? Het is een wezenlijk andere boodschap. Maak er geen puzzel of een onontwarbare knop van. Zorg veeleer voor een kernachtige boodschap.

Interesse om eens van gedachten te wisselen met één van onze tekstschrijvers? Bel hen geheel vrijblijvend.

Meer weten?

"Ik kan je er alles over vertellen!"

Hans Klaasse

Hans Klaasse

Strategie & Organisatie

  • Laat je gegevens achter
    en ik neem contact met je op

    Ons contacten mag natuurlijk ook!

Privacystatement

Welkom op onze site! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.

Privacy statement | Sluiten
Instellingen