Vertrouwde klantrelatie

vertrouwde klantrelatie

Trouw blijven aan uzelf zorgt voor een vertrouwde klantrelatie

Waarom koop je liever bij het ene bedrijf dan bij het ander? Waarom kiest u juist voor die zakelijke dienstverlener terwijl er zoveel aanbod is? Waarom staat het ene bedrijf hoger aangeschreven in uw lijstje van leveranciers dan het andere? Het heeft te maken met vele facetten. Het gaat vooral om authenticiteit en vertrouwen. Uit welke bron put het bedrijf? Het heeft z’n weerslag in de servicegraad, de personele organisatie en de binding tussen klant en organisatie. Dat vraagt om een adequate communicatie over deze organisatiewaarden. Daar zijn wij specialist in. Het overbrengen van de juiste boodschap. Het levert prachtige verhalen op. Verhalen van waarde!

Wij mochten eens voor een klant zijn ontstaanshistorie beschrijven. Zijn roots. Hoe was het idee ontstaan rond de start van het bedrijf? Het bleek te gaan om passie. Passie voor het ondernemerschap. Hoe vertaald dit zich in de huidige organisatie van het bedrijf? Het was nog steeds goed zichtbaar. Medewerkers waren nog steeds in staat deze ‘oerwaarden’ uit te dragen. De helden van de organisatie van toen en nu kregen een plaats in de geschiedenis. De trots van directe en medewerkers kreeg een herkenbare plek. Trots is iets anders dan hoogmoedig gedrag. Het ging ons vooral om de effecten die het verleden heeft gehad op het unieke gedrag van medewerkers en organisatie. Springlevend en met nog meer passie!

Wilt u ook het verhaal van toen en nu vertellen aan uw klanten? Wij helpen u graag.

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Datagedreven communicatie

Wat is datagedreven communicatie?

Datagedreven communicatie is een manier om informatie te verzamelen en te gebruiken om gerichte en effectieve communicatie te creëren. Het kan worden gebruikt om marketingcampagnes

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.