Hoge waardering voor personeelsblad, relatiemagazine of jubileumboek

Als dat geen aandacht is?!

In een tijd waarin we steeds individualistischer leven is er meer behoefte aan toewijding en persoonlijke betrokkenheid. Niet zo vreemd dus dat aandacht door medewerkers en relaties enorm worden gewaardeerd. Heb je daarom weleens gedacht aan een personeelsnieuwsbrief of relatiemagazine? Of aan een jubileumboek of -magazine wanneer er iets te vieren valt?

Het is namelijk dé manier om medewerkers te informeren over wat er speelt en je relaties te interesseren voor jouw bedrijf en je producten en/ of diensten. Vooral de uitingen in papiervorm vallen in de smaak. Tevens omdat de ontvanger vanwege de vele e-mail nieuwsbrieven vaak door de bomen het bos niet meer ziet. Om echt op te vallen en je te onderscheiden, kies je dus voor communicatie op papier. Maar wat communiceer je dan? Nou daar hebben wij bij HJ Media Groep heel veel ideeën over! Uiteraard omdat we graag creatief bezig zijn en daarnaast al 15 jaar ervaring hebben met het uitgeven van allerlei soorten bladen, kranten, magazines en boeken.

Personeelsblad
Om te zorgen dat medewerkers (en ook het thuisfront) op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen het bedrijf en zich verbonden en gemotiveerd (blijven) voelen is het goed om ze regelmatig via een personeelsblad te informeren. Zeker als de organisatie tien of meer medewerkers heeft. Wie treedt er in of uit dienst, zijn er functiewisselingen, zijn er kinderen geboren of mensen getrouwd? We vernemen het allemaal graag. We vinden het ook fijn om te weten wat onze collega’s doen; zowel op het werk als thuis. Dus denk aan rubrieken als ‘Meelopen met’, ‘Op de Werkvloer’, ‘Uit het leven van’. Uiteraard is het ook goed om de actuele onderwerpen, nieuws van de directie, weetjes, projecten, de agenda, bijeenkomsten et cetera aan bod te laten komen. En dat alles geflankeerd met beelden waardoor het nog aantrekkelijker is om het personeelsblad te lezen.

Relatiemagazine
Wie zijn of haar relaties een kijkje in de keuken van het bedrijf geeft, kan rekenen op loyale(re) klanten. Want iemand die je (beter) kent gunt jou namelijk de business. Hoe leuk is het dan om naast de gebruikelijke contactpersonen ook andere medewerkers voor het voetlicht te brengen? Maar eveneens relaties aan het woord te laten. Er zijn tenslotte geen betere ambassadeurs te bedenken dan andere klanten. Een magazine is daarnaast zeer geschikt om relaties op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen en veranderingen en om actuele tips en verhalen uit de praktijk te delen. Bovendien kun je producten, diensten en projecten belichten. Zo krijgt de lezer de perfecte indruk van de mogelijkheden van jouw bedrijf.

Jubileumboek of -magazine
Een feestelijke gebeurtenis is het waard om te delen en een leuke manier om jouw bedrijf in de spotlights te zetten. Breng het feestelijke en daarmee het positieve gevoel over bij jouw relaties en medewerkers aan de hand van een jubileumboek of -magazine. Succes

gegarandeerd! Beschrijf de hoogtepunten aan de hand van een tijdlijn, laat klanten aan het woord over de fijne samenwerking en breng de werkzaamheden en mogelijkheden in beeld. Vertel wat er de voorgaande jaren allemaal de revue is gepasseerd en wat de plannen van de toekomst zijn. Er zijn zoveel opties om de klanten mee te laten genieten van het jubileum in een boek of magazine.

Personaliseren en profileren
Wil je het magazine of het boek nog persoonlijker maken? Dat kan bijvoorbeeld door de naam en/ of het bedrijf van de ontvanger in de uitgaven weer te geven. Het is zelfs mogelijk om bepaalde pagina’s of artikelen af te stemmen op de specifieke ontvanger. Als dat geen aandacht is?!

Wat je idee of wens ook is, wij hebben de techniek en de mensen in huis om het te realiseren. Wil je meer weten? Neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op.

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Wat zijn uw verkoopambities?

Marketing en communicatiespecialisten pretenderen na te denken over allerlei koersen en richtingen wanneer het gaat om ambitie, koers en strategie van verkoopteams. Immers, meestal gaat

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.