Wat wilt u bereiken met uw reclameboodschap?

reclame bereik

Wat wilt u bereiken met uw reclameboodschap? Het oude liedje of een frisse wind? Veel ondernemers die wij ontmoeten willen hun verhaal kwijt aan de klant. Hun boodschap. ‘Mijn product is top! De diensten die wij leveren zijn uniek!’ Mooi. Maar zit de klant hierop te wachten? Komt de klant hierdoor in beweging? Het gaat in het uiten van reclameboodschappen juist om het ‘onverwachte’. Een nieuwe wending, een fris geluid. Jarenlang dezelfde boodschap brengen verveelt. Het is aan slijtage onderhevig. Onze creatieve medewerkers denken soms in ‘less is more’. In het weglaten van zaken zit soms de diepere boodschap. Wilt u een gestandaardiseerde boodschap communiceren of een uniek verhaal?

Onze marketeers geloven in de psychologie van de communicatie. Het moet gaan om de inhoud van het bericht. Positief en energiek. Echter, het moet een belang dienen. In positieve of negatieve zin. De zender (de ondernemer) moet de ontvanger (de klant) kennen. Klantinformatie, klantprofilering en klantkennis is derhalve essentieel. Er moet richting de ontvanger een stimulans ontstaan. Het gaat om perceptie. Een optelsom van de interactie tussen de ondernemer en de klant. Denkt u zo weleens na over uw berichtgeving, brochures of uitingen richting de klant? Vanuit de klantdata een frisse wind laten waaien door uw klantbestand. Met als resultaat een reclameboodschap op maat.

Bent u ook toe aan een frisse wind en een warme klantrelatie? Wij helpen u graag.

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Originele inhakers voor social media

Scherpzinnige posts die inspelen op dagen of gebeurtenissen die jaarlijks terugkeren, zoals bijvoorbeeld Koningsdag, vragen om planning. Werken met een contentkalender is eerder standaard dan uitzondering.

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.