Stelt u zichzelf als ondernemer weleens de vraag: ‘Hoe kunnen wij een optimale servicekwaliteit verlenen aan onze klanten?’ Fijn trouwens dat u ‘wij’ noemt als aanduiding van uw organisatie. U kunt het namelijk niet alleen. Klanten zijn kritisch. Het dus goed dat u zich af en toe wezenlijke zaken afvraagt. Hoe zit het met uw afspraken en deadlines? Heeft u hiervoor voldoende capaciteit beschikbaar? Wel belangrijk.
Sommige ondernemers hebben torenhoge ambities, maar vragen zich nauwelijks af hoe zij die gaan verwezenlijken. Wij worden vaak betrokken bij allerlei plannenmakerij van klanten. Ik vraag hen dan; ‘Wat zijn nu precies uw sterke punten waardoor u denkt het zo aan te moeten pakken? Wat verwachten uw klanten eigenlijk van u? Weet u dat? Waar gaat het goed in de communicatie met de klant en wat kunt u verbeteren?
Zijn wij erop uit -bij HJ Media Groep- om een soort ideale situatie te creëren? Nee, wij willen met scherp schieten. Geen marketing- en reclamegeld opbranden! Geen dromen najagen, maar positieve energie genereren. Maar ook fantasie stimuleren. Welke zaken moeten we aanpakken om het nóg beter te doen? Klanten bewust maken om lang gekoesterde ambities te realiseren. Daar willen wij samen met de klant aan werken!