Heeft u een sterk merk?

Sterke merken hebben een voorsprong. Ze staan ‘top of the mind’. Ze kunnen een stootje hebben. Sterke merken hebben een voorsprong in aandacht en waarde voor de klant. Heeft u een sterk merk? Een sterk merk bouwen, hoe gaat dat? Het ontstaat niet spontaan. We spreken niet voor niets over ‘bouwen’. Het brein van de klant is selectief in het opnemen van informatie. Een merk herkend het brein echter direct.

‘Merken zijn als ezelsbruggetjes’, las ik ergens. Ze beïnvloeden onbedacht en onbewust de waarneming van de klant. Ze doen dus iets met het gedrag van de klant. Het heeft de aandacht. Allerlei associaties roepen een beeld van herkenning en reactie op. De klant denkt aan de aanbieder, de laatste ervaring, de producten en een mogelijke nieuwe aankoop. De beleving van de klant bij uw merk.

Bent u ook op zoek naar meerwaarde van uw merk? Het is meer dan marktactivatie, actie-denken en voor even uw producten of diensten onder de aandacht brengen. Het vraagt om een lange termijn visie. Branding en positionering. Stel uw doelen met een realistisch ambitie. Maak het concreet en meetbaar. Laat uw merk tot de verbeelding spreken en probeer de sterke punten samen te vatten in één zin. Maak het waar. Mogen wij u hierbij helpen?

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Wat zijn uw verkoopambities?

Marketing en communicatiespecialisten pretenderen na te denken over allerlei koersen en richtingen wanneer het gaat om ambitie, koers en strategie van verkoopteams. Immers, meestal gaat

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.