Heeft u een sterk merk?

Hans Klaasse

Sterke merken hebben een voorsprong. Ze staan ‘top of the mind’. Ze kunnen een stootje hebben. Sterke merken hebben een voorsprong in aandacht en waarde voor de klant. Heeft u een sterk merk? Een sterk merk bouwen, hoe gaat dat? Het ontstaat niet spontaan. We spreken niet voor niets over ‘bouwen’. Het brein van de klant is selectief in het opnemen van informatie. Een merk herkend het brein echter direct.

‘Merken zijn als ezelsbruggetjes’, las ik ergens. Ze beïnvloeden onbedacht en onbewust de waarneming van de klant. Ze doen dus iets met het gedrag van de klant. Het heeft de aandacht. Allerlei associaties roepen een beeld van herkenning en reactie op. De klant denkt aan de aanbieder, de laatste ervaring, de producten en een mogelijke nieuwe aankoop. De beleving van de klant bij uw merk.

Bent u ook op zoek naar meerwaarde van uw merk? Het is meer dan marktactivatie, actie-denken en voor even uw producten of diensten onder de aandacht brengen. Het vraagt om een lange termijn visie. Branding en positionering. Stel uw doelen met een realistisch ambitie. Maak het concreet en meetbaar. Laat uw merk tot de verbeelding spreken en probeer de sterke punten samen te vatten in één zin. Maak het waar. Mogen wij u hierbij helpen?

Meer weten?

"Ik kan je er alles over vertellen!"

Hans Klaasse

Hans Klaasse

Strategie & Organisatie

  • Laat je gegevens achter
    en ik neem contact met je op

    Ons contacten mag natuurlijk ook!

Privacystatement

Welkom op onze site! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.

Privacy statement | Sluiten
Instellingen