Ben jij een conceptdenker?

Hans Klaasse

Ben jij een conceptdenker?

Creatieve denkprocessen horen bij het ondernemerschap. Wanneer een ondernemer te lang blijft hangen in ‘oude successen’ gaat het vroeg of laat verkeerd. Toch zijn niet alle ondernemers van nature creatief. Het kost hen moeite om tot vernieuwing en verfrissing te komen. Wij kunnen hierbij helpen. Snel en effectief. Om nieuwe concepten te ontwikkelen is veel achtergrondinformatie nodig. Data en andere feitelijkheden. Een goede voorbereiding is dus essentieel. Verder dien je een goed team van ervaren mensen binnen je bedrijf samen te stellen. Zij zijn de ervaringsdeskundigen. Zoek een creatieve omgeving, ga niet in een duf kantoor zitten puzzelen, maar zoek de ruimte.

Waarom is die ruimte nodig? Je moet het bewuste loslaten en het onbewuste de kans geven. Ruimte in het hoofd ontstaat door het visualiseren van ieders ideeën. Een schets een tekening of een beeld. Maak het nieuwe concept voor ieder herkenbaar. Tijdslimieten, snel en kort door de bocht zijn verboden. Wees geduldig. Laat het ontstaan. Leg het even naast je neer. Geef elkaar feedback, schakel desnoods de klant in voor een review. Bedenk bovenal: Voor een goed concept heb je weinig woorden nodig. Hoe simpeler des te doeltreffender. Tot slot: Is het concept gereed, kijk er kritisch naar, optimaliseer het en gebruik de feedback van klanten als leerpunt. Het wordt er sterker door.

Onze creatieve marketeers helpen je graag om in een aantal sessies een sterk concept te bouwen.

Meer weten?

"Ik kan je er alles over vertellen!"

Hans Klaasse

Hans Klaasse

Strategie & Organisatie

  • Laat je gegevens achter
    en ik neem contact met je op

    Ons contacten mag natuurlijk ook!

Privacystatement

Welkom op onze site! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.

Privacy statement | Sluiten
Instellingen