Online marketing. Het doordenken waard!

Het bouwen van een website of webshop vraagt doordachte besluiten. Moeten potentiële klanten zich eerst registeren? Dat kan een obstakel zijn. Willen deze mensen nog wel klant worden? Ze moeten eindeloos veel gegevens achterlaten. Ze moeten aan allerlei voorwaarden voldoen. Wachtwoorden invullen en privacy gevoelige informatie verstrekken. Niet echt gastvrij. Er zijn betere methodieken te bedenken. Bij heel veel webshops werken de betaalpagina’s slecht. Veel klanten haken hierdoor op het laatste moment af. Het lijkt wel of webshops het meest uit zijn op data. Data om te gebruiken bij allerlei acties. Dat is niet bepaald klantvriendelijk. Vraag daarom alleen gegevens die echt nodig zijn. Daarnaast; plaats de invulvelden zoveel mogelijk onder elkaar i.p.v. naast elkaar.

Heeft u een gebruikersvriendelijk website en webshop? Zijn deze levendig genoeg of is het een aanéénschakeling van teksten? Nee toch?! Iedereen weet dat tekst nauwelijks wordt gelezen. Ondanks dat, is het een levendige website? Beeld, geluid, beleving, persoonlijk en gastvrij? Een aantrekkelijke website nodigt uit, prikkelt en brengt potentiële klanten ertoe de webshop eens te bezoeken. Dat is toch hetgeen u wilt bereiken! Verkopen. Kortom, het online marketingproces vraagt doordenking. Iets waar wij goed in zijn. Zo krijgt uw bedrijf ook online de volle aandacht.

Wilt u eens sparren met één van onze creatieve webdevelopers? Het is net zo vrijblijvend als nuttig!

Meer weten?

Related

Interesting for you!

Originele inhakers voor social media

Scherpzinnige posts die inspelen op dagen of gebeurtenissen die jaarlijks terugkeren, zoals bijvoorbeeld Koningsdag, vragen om planning. Werken met een contentkalender is eerder standaard dan uitzondering.

Kies je kleur
Jouw naam
Hello #your_name

Data driven communication

Een website helemaal in jouw stijl? Kies je kleur en vul je naam in. Klik op de knop en personaliseer de website.