Ongevraagde klantfeedback

Hans Klaasse

Heeft u ook last van ongevraagde klantfeedback?

Naast gevraagde klantfeedback bestaat er ook zoiets als ongevraagde klantfeedback. Klanttevredenheidsonderzoek, het onderzoeken van de klantreis en het houden van klantevents en interviews leveren nuttige klantfeedback op. Dit is vervolgens in te zetten om de naamsbekendheid te vergroten, de dienstverlening te verbeteren en een heuse online-community te stichten. Positieve zaken. Een online-community krijgt een steeds pregnanter belang. Het vergroot de klantbetrokkenheid. U kunt op deze wijze nieuwe producten, assortiment, collecties en diensten op een snelle wijze onder de aandacht van de klant brengen. De klant als deelnemer van uw marketingstrategie. Effectiever kan het niet.

Negatieve klantfeedback is van een geheel andere orde. Social media is een niet te onderschatten bron van positieve en negatieve berichtgeving. Bestaande en potentiële klanten putten eruit. Het is dus zeer zinvol om uw social-mediakanaal open te zetten. Met alle gevolgen van dien. Reageer op een juiste en adequate wijze op negatieve berichtgeving. Het gaat niet vanzelf over, laat er geen negatief sentiment ontstaan rondom uw bedrijf. Klachten, een onheuse behandeling van de klant, fouten in levering en het niet nakomen van afspraken kunnen snel leiden tot negatieve beeldvorming. Wees een lerende organisatie, communiceer open en eerlijk. Óók over tekortkomingen.

Onze onlinespecialisten weten hoe u om moet gaan met dit soort problematiek. Consulteer hen eens.

Meer weten?

"Ik kan je er alles over vertellen!"

Hans Klaasse

Hans Klaasse

Strategie & Organisatie

  • Laat je gegevens achter
    en ik neem contact met je op

    Ons contacten mag natuurlijk ook!

Privacystatement

Welkom op onze site! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.

Privacy statement | Sluiten
Instellingen