Het oude liedje of een frisse wind?

Hans Klaasse

Reclameboodschap

Wat wilt u bereiken met uw reclameboodschap? Veel ondernemers die wij ontmoeten willen hun verhaal kwijt aan de klant. Hun boodschap. ‘Mijn product is top! De diensten die wij leveren zijn uniek!’ Mooi. Maar zit de klant hierop te wachten? Komt de klant hierdoor in beweging? Het gaat in het uiten van reclameboodschappen juist om het ‘onverwachte’. Een nieuwe wending, een fris geluid. Jarenlang dezelfde boodschap brengen verveelt. Het is aan slijtage onderhevig. Onze creatieve medewerkers denken soms in ‘less is more’. In het weglaten van zaken zit soms de diepere boodschap. Wilt u een gestandaardiseerde boodschap communiceren of een uniek verhaal?

Onze marketeers geloven in de psychologie van de communicatie. Het moet gaan om de inhoud van het bericht. Positief en energiek. Echter, het moet een belang dienen. In positieve of negatieve zin. De zender (de ondernemer) moet de ontvanger (de klant) kennen. Klantinformatie, klantprofilering en klantkennis is derhalve essentieel. Er moet richting de ontvanger een stimulans ontstaan. Het gaat om perceptie. Een optelsom van de interactie tussen de ondernemer en de klant. Denkt u zo weleens na over uw berichtgeving, brochures of uitingen richting de klant? Vanuit de klantdata een frisse wind laten waaien door uw klantbestand. Met als resultaat een reclameboodschap op maat.

Bent u ook toe aan een frisse wind en een warme klantrelatie? Wij helpen u graag.

Meer weten?

"Ik kan je er alles over vertellen!"

Hans Klaasse

Hans Klaasse

Strategie & Organisatie

  • Laat je gegevens achter
    en ik neem contact met je op

    Ons contacten mag natuurlijk ook!

Privacystatement

Welkom op onze site! Wij verzamelen verschillende soorten gegevens op onze website om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten uw wensen en eisen. Hieronder kunt bekijken welke onderdelen wij gebruiken, en kunt u deze optie eventueel uitschakelen.

Privacy statement | Sluiten
Instellingen