offline en online communicatie.
Datagedreven marketing
Create your data
Data Communication Center
Geprofileerd communiceren
Waarom kiezen voor
datagedreven marketing?
Waardevermeerdering
Van data naar informatie
Pas wanneer je betekenis geeft aan data, wordt het informatie. Wanneer je deze informatie toepast wordt het unieke content. Kortom je kunt een marketingprofiel (persona) definiëren. Op basis van een profiel kun je vervolgens klantspecifiek communiceren.
Klantspecifieke communicatie
We brengen in kaart welke gegevens en welke vormen van communicatie je het beste kunt inzetten om jouw (potentiële) klanten geprofileerd te bereiken. Met als doel om klanten beter te informeren. Deze werkwijze versterkt bovendien de loyaliteit en sympathie bij de klant.
Crossmediale aanpak
Wij geloven in een crossmediale aanpak en dat communicatiemiddelen met elkaar verbonden moeten zijn. We kijken naar het totaalplaatje en niet naar specifieke deeloplossingen. Door deze multidisciplinaire benadering ontstaan er verrassende oplossingen, waarbij de verschillende kanalen elkaar versterken om de juiste boodschap over te brengen.
Steeds meer effect
Door middel van het loyaliteitsprogramma kunnen we precies zien welke communicatie- en marketingvarianten het beste hebben gewerkt. Deze informatie kunnen we vertalen en verrijken in de database. Zo zullen de uitingen steeds meer effect opleveren.
Engineert alles