online en offline communicatie.
Datagedreven communicatie
Create your data
Weten wat er speelt en inzicht krijgen in de behoeftes en het gedrag van jouw klanten? Met datagedreven communicatie en analyses is het mogelijk om data om te zetten naar informatie voor een meer specifieke, persoonlijke en complete benadering naar jouw klanten. Met een voorsprong op de concurrentie, een hoger rendement en daardoor betere marketingresultaten tot gevolg.
Data Communication Center
Geprofileerd communiceren
Om datagedreven communicatie mogelijk te maken ontwikkelt HJ Media Groep voor jou een Data Communication Center die met jouw databronnen weet te communiceren. Door deze data te analyseren en te verrijken weten we de juiste communicatie uitingen te koppelen aan jouw doelgroep. Hierdoor kan je geautomatiseerd, persoonlijk en resultaatgericht communiceren!
Waarom kiezen voor
datagedreven communicatie?
Waardevermeerdering
HJ Media Groep heeft zich gespecialiseerd in datagedreven communicatie. Wij beschikken over de juiste mensen en middelen om data in kaart te brengen, te implementeren en te verrijken. Slim met beschikbare data omgaan kan een enorme waardevermeerdering betekenen op het gebied van marketing en communicatie. Het rendement is bewezen hoger en de uitkomst is direct te herleiden.
Van data naar informatie
Pas wanneer je betekenis geeft aan data, wordt het informatie. Wanneer je deze informatie toepast wordt het unieke content. Kortom je kunt een marketingprofiel (persona) definiëren. Op basis van een profiel kun je vervolgens klantspecifiek communiceren.
Klantspecifieke communicatie
We brengen in kaart welke gegevens en welke vormen van communicatie je het beste kunt inzetten om jouw (potentiële) klanten geprofileerd te bereiken. Met als doel om klanten beter te informeren. Deze werkwijze versterkt bovendien de loyaliteit en sympathie bij de klant.
Crossmediale aanpak
Wij geloven in een crossmediale aanpak en dat communicatiemiddelen met elkaar verbonden moeten zijn. We kijken naar het totaalplaatje en niet naar specifieke deeloplossingen. Door deze multidisciplinaire benadering ontstaan er verrassende oplossingen, waarbij de verschillende kanalen elkaar versterken om de juiste boodschap over te brengen.
Steeds meer effect
Door middel van het loyaliteitsprogramma kunnen we precies zien welke communicatie- en marketingvarianten het beste hebben gewerkt. Deze informatie kunnen we vertalen en verrijken in de database. Zo zullen de uitingen steeds meer effect opleveren.
Engineert alles